,Mam to samo, coraz czeście spotykam takich skurwieli na swojej drodze. Ostatnio zamówiłem kebab w szkole, więc żeby nie tracić czasu, zamówiłem kebab wcześniej, żeby na godzine 12.30 (na długą przerwę) mieć cieplutkie żarcie. Co się okazało! Czekam na tego frajera bo się jeszcze spóźniał, a on w końcu jak się doczołgał do mnie, to wypalił mi tekst, zebym na drugi raz nie zamawiał kebaba na dokłądną godzinę, bo może go zawsze policja zatrzymać, czy w korku stać i może nie dojechać na czas, zaczął na mnie warczeć. A CHUJ MNIE TO INTERESUJE ŻE MOŻE STAĆ W KORKU DO KURWY NĘDZY! Co najlepsze później się okazało że to jest właściciel tej pierdolonej budy. Jak to kurwa możliwe, że właściciel któy najbardziej ucierpi na złej opinii na temat biznesu, nie dba o klienta. Takich ludzi trzeba cisnąć i nauczyć ich pokory wobec klientów.’
Zakupy online i kurierzy = to największe gówno
2023-05-27 00:533
6
Pokory kutasie tępy to cię ktoś kiedyś nauczy gnoju jak ci wyjebce te żółte zęby i będziesz błagał mamusie zeby dała na dentystę kurwo
Czy ty myślisz że możesz nauczyć kogokolwiek pokory? Jesteś tylko głupią pizdą która się żali w internecie że ci przywieźli za późno kebaba. Twoja opinia nikogo nie obchodzi.
To ja jestem tym kurierem! kurwa, zamów jeszcze raz to ci na mordzie przykleje ten kebab, nawet na lekcji, po przerwie.Git